فقط رئال مادرید!

فقط رئال مادرید!

اخبار رئال مادرید

درباره وبلاگ


اینجا همه چیز درباره رئال مادریده! نظر یادتون نره! هر روزم بیاین و خبرا رو دنبال کنین!

نويسندگان

برچسب‌ها

آرشیو مطالب

لینکدونی رئال مادرید

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 22458
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

موراتا: برای رسیدن به این پیراهن هر کاری می کنم!


 

 آلوارو موراتا سال گذشته به علت مسابقات زیر 19 سال اروپا ، اردوی پیش فصل را از دست داد . در سالی که گذشت در کاستیا 17 گل زد و مورینیو اعتقاد دارد که او آماده رسیدن به تیم اصلی است . هر چند که رفتن احتمالی خوسلو باعث می شود که شانس ماندنش در کاستیا وجود داشته باشد .


خودت را امسال مهاجم سوم می بینی یا دوست داری در کاستیا باشی ؟ 
حس می کنم که باید خیلی تلاش کنم و خیلی چیزها را یاد بگیرم . در تیم بزرگسالان بازیکنان بزرگی حضور دارند و سعی می کنم تا جایی که می توانم از آنها الگو بگیرم . خیلی باکلاس است که هر روز با آنها کار کنم . سعی می کنم یاد بگیرم ، به خصوص از آنهایی که هم پست من هستند ، کریستیانو ، بنزما ، هیگوائین ، کایخون و ...

با مورینیو در مورد نقشت در فصل 13-12 صحبت کردی ؟ 
بله ، او از من راضی است و هر وقت که نیاز باشد می توانم بازی کنم . نقش من ؟ او می داند که من همه کاری می کنم و آماده هستم . من همه کاری برای این پیراهن می کنم . اگر بازیکنی نباشد یا احتیاج باشد ، می توانم در خدمت تیم باشم . 

خودت چه می خواهی ؟ این که در کاستیا بمانی یا این که همچون کارواخال به یک تیم دسته اولی بروی ؟ 
من می خواهم که همچنان به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم و هر وقت که نیاز است ، در خدمت باشم . همیشه می خواهم در بهترین سطح باشم .

امسال بر خلاف پارسال ، از روز اول ، در کنار تیم اصلی بودی . مهاجم رئال مادرید بودن برایت مفهوم ویژه ای دارد ؟ 
در حال حاضر مفهوم ویژه ای ندارد . من مقابل رئال اوویدو در خط حمله بازی کردم . هر زمان که مربی می خواهد بازی می کنم . من آماده خواهم بود . همیشه به جلو نگاه می کنم . 

دوباره می پرسم ، امسال در کاستیا بازی می کنی یا تیم اصلی ؟ 
بستگی دارد که باشگاه چه بخواهد . من فقط دستوراتی که بدهند را اجرا می کنم . سعی می کنم از فرصتهایی که به من داده می شود بیشترین بهره را می برد . 

اما حضور در یک رختکن در کنار هیگوائین و بنزما برایت هیجان انگیز است ، نه ؟ 
من به رئال مادرید تعلق دارم و همیشه باید هر چه گفته می شود را بپذیرند . اگر به من بگویند که باید با تیم اصلی بازی کنم ، این کار را می گویند . اگر بگویند باید در تیم دوم باشم هم همان گونه می پذیرم . کلا هر چه به صلاح باشد پیش می آید . 

تمرینات پیش فصل با مورینیو چطور است ؟ 
از نظر بدنی با دو تمرین در هر روز ، آماده هستیم . ما بی اندازه برای حضور در تیم اصلی هیجان زده ایم چرا که این باعث می شود که بازیکن بهتری شویم . 

در نهایت در کارلوس تارتیره مقابل رئال اوویدو نتوانستی گل بزنی ، چه حسی داشت ؟ 
مهم این بود که وظایفم را انجام دهم . من باید تلاش کنم که بهتر شوم . من تا آساتانه گل هم رفتم . این اولین بازی پیش فصل بود و آمار خوبی به جای گذاشتیم چرا که فقط یک هفته تمرین کرده بودیم . 

حضور رئال مادرید در این بازیها با بازیکنان آکادمی چه مفهومی دارد ؟ 
افتخار آمیز است . به خصوص وقتی که زیاد باشیم . مربی و سران باشگاه می دانند که ما در هر بازی و هر تمرین چه کار می کنیم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->
فروش بک لینک